KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8433
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Tištěná čísla    4/2015 - červenec - srpen

4/2015 - červenec - srpen

Editorial

Budoucnost časopisů vidí čtenáři na celém světě optimističtěji

Při častých debatách s Vámi čtenáři se častokrát neopomenu zeptat: „Jak vidíte budoucnost tištěných médií?“ Budou za deset let ještě někoho zajímat? V drtivé většině slýchávám, že i v době datové revoluce mají informace a reklama na papíru smysl.

Mezinárodní asociace vydavatelů časopisů FIPP provádí v těchto dnech mezi svými členy každoroční výzkum zaměřený na různé aspekty činnosti organizace. Dotazník obsahuje ale také několik otázek, které se týkají časopiseckého trhu jako celku.

Mezi těmi, kdo se letos zúčastnili průzkumu, se 18 procent vyjádřilo, že jsou zcela optimističtí, pokud jde o budoucnost časopiseckých médií, 57 procent sdělilo, že je opatrně optimistických, 19 procent se cítí neutrálně v této otázce a 6 procent sdělilo, že je pesimistických. Dosud se průzkumu zúčastnili zástupci z 27 zemí světa.

V roce 2014 sdělilo 17 procent účastníků, že je optimistických, 51 procent uvedlo, že je opatrně optimistických, 16 procent zaujalo neutrální postoj a 16 procent bylo pesimistických.

To znamená, že dohromady 75 procent respondentů má letos na budoucnost časopisů přinejmenším opatrně optimistický názor, kdežto v roce 2014 to bylo jen 67 procent. Výrazný je také více než dvojnásobný úbytek těch, kdo zaujali k budoucnosti časopiseckých médií pesimistický názor.

Optimismus ale panuje rovněž mezi tuzemskými čtenáři. Česká Unie vydavatelů ve svém nejčerstvějším výzkumu hodnotila spokojenost čtenářů s nabídkou B2B časopisů na našem trhu. Většina (38 %) respondentů uvedla, že je celkem spokojena, i když ideální časopis pro jejich profesi na zdejším trhu neexistuje. Druhá velká skupina respondentů (32 %) potom v průzkumu uvedla, že je s nabídkou odborného B2B tisku naprosto spokojena a pro jejich obor existuje dostatek časopisů. V drtivé většině vidí většina čtenářů pozitiva v možnosti držet kontakt s děním v oboru a v informovanosti o novinkách a trendech. Většina respondentů přitom dává přednost tištěným verzím odborných časopisů před těmi webovými. 

S celým týmem vydavatelství KONSTRUKCE Media nadále pevně věříme, že naše práce má smysl…

Bc. Vítězslav Fejfar, šéfredaktor,
fejfar@konstrukce‑media.cz 

Obsah

Investiční celky – MĚSTSKÝ STADION OSTRAVA, II. ETAPA

O čem se mluví

Rozhovor

Projektování konstrukcí, software

Investiční celky – HELIPORT HEMS 1 FAKULTNÍ NEMOCNICE BRNO

Montáž konstrukcí

Svařování, plyny a dělení materiálů

Strojírenství

Zajímavosti z oboru

Partneři

Komerční prezentace

Související obsah (tištěná média)

4/2015 - Halové a střešní konstrukce
4/2015
Halové a střešní konstrukce

Předplatné

Časopis KONSTRUKCE si můžete objednat na http://predplatne.konstrukce-media.cz/, nebo kontaktujte slečnu Moniku Dvorščákovou – T +420 597 317 578, M +420 733 530 695, dvorscakova@konstrukce-media.cz.

Inzerenti

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice