KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8433
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    Zajímavosti    Technika posouvá naše hranice

Technika posouvá naše hranice

Publikováno: 30.10.2015
Rubrika: Zajímavosti

Společnost NOSRETI a. s. má dnes pevné postavení na trhu a její tržby vykazují rostoucí trend. Jedná se o ryze českou firmu plnící si řádně veškeré povinnosti ke svým obchodním partnerům, zaměstnancům a institucím. Divize SPECIALTRANSPORT se stala jedním z předních evropských dopravců, a to nejen díky rozsáhlému vozovému parku, ale i díky více než 60 letům zkušeností, vývoje a růstu společnosti.

Mezi nesporné výhody patří vlastní trasovací oddělení, které je schopné vyhledat nejvhodnější trasu, určit optimální způsob uložení nákladu, koordinovat veškeré asistenční činnosti a je neustále připravené vyřešit veškeré legislativní kroky nutné k získání všech povolení a rozhodnutí. Činnost autorizovaného mostního inženýra je zárukou profesionálního posouzení stavu všech mostů, zajištění přepočtů, posudků či zpevnění za využití moderních postupů a technologií.

Moderní přepravní technika je při realizaci transportů doprovázena vlastními doprovodnými vozy, plně vybavenými komunikační a měřicí technikou a pomůckami.

NOSRETI a. s. disponuje soupravami, které se vymykají běžným standardům těžké a nadrozměrné dopravy. Právě díky technice tak získáváme náskok před konkurencí a posouváme naše hranice. Ještě před pár měsíci či lety nepřepravitelné náklady nyní dokážeme naší technikou přepravit dle přání zákazníka téměř kamkoliv. Můžeme se tak pyšnit mnoha NEJ.

NEJnižší nakládací vlastní výška lože pouhých 200 mm u hlubinných souprav, a to až do hmotnosti 200 t, výška 780 mm u jumbo návěsů pro náklady o hmotnosti do 26 t a pouhých 990 mm u teleskopických návěsů při ložné délce až 24 m a nosnosti 27,5 t.

NEJdelší ložná délka v hlubině až 16 500 mm, při vlastní výšce lože pouhých 200 mm pro náklady kategorie do 30 t. Délka až 11 300 mm, při vlastní výšce lože pouhých 225 mm pro náklady kategorie do 90 t. Délka až 14 000 mm, při vlastní výšce lože pouhých 250 mm pro náklady kategorie do 200 t. Nebo dokonce délka v řádech desítek metrů pro náklady kategorie až 300 t při užití speciálních točnic.

NEJtěžší náklady a výrobky jsou pro nás maličkostí. Nosnost naší techniky až 330 t u transformátorových věží (v Evropě zcela ojedinělá a unikátní technika), 300 t u tzv. bočního nosného mostu Scheuerle a až 800 t u modulárního systému Goldhofer THP.

NEJkomplexnější služby v dopravě. Naše společnost samozřejmě vedle fyzické realizace transportů nabízí i neméně důležitou poradenskou a projekční činnost, která spočívá ve spolupráci se zákazníkem již v době navrhování projektů, stanovení optimálních velikostí a rozměrů přepravovaných celků, návrhů ideálních tras z hlediska ekonomických parametrů, ale i v podobě zpracování rozsáhlých objemových studií. Obrovskou výhodou při této činnosti je existence vlastního trasovacího oddělení, které má k dispozici rozsáhlé firemní databáze a podklady z již realizovaných přeprav, pravidelně aktualizuje vlastní měření a prověřování tras vedoucích po silniční a dálniční síti celé ČR i Slovenska. Samozřejmostí je detailní znalost tzv. páteřových tras předurčených pro transporty největších parametrů, jakož i činnosti a kroky vedoucí k trvalému zachování a udržení těchto tras. Naše společnost trvale bojuje za zachování průjezdností tras, navrhuje úpravy okružních křižovatek, iniciuje a účastní se jednání s dotčenými orgány, ministerstvy, správami silnic apod. To vše činíme ve snaze zachovat optimální podmínky pro všechny naše zákazníky.

Pracoviště je vybaveno špičkovou měřicí technikou a pomůckami a je schopno již od počátku simulovat a modelovat možné způsoby naložení i vlastního průjezdu kritickými místy pomocí grafických programů a nakládacích software (např. EasyLoad pro techniku Goldhofer).

Technology Pushes our Boundaries
Today, the company NOSRETI a. s. has a solid market position and its revenues show a rising trend. This is a purely Czech company fulfilling its all obligations to its business partners, employees and institutions. SPECIALTRANSPORT division has become one of the leading European carriers and not just because of the extensive fleet, but also because of more than 60 years of experience, development and growth of the company.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Fotogalerie
Unikátní hlubinné lože Goldhofer s vlastní výškou 200 mm a nosností 200 tJediný tahač svého druhu v ČR a druhý v Evropě – Mercedes Benzs Arocs 4163 S 8x4 SLT v tovární úpravě CTT MolsheimUltranízká hlubina s ložnou výškou 300 mm pro náklady o délce až 16,5 mSpeciální točnice umožňující transportovat extrémně dlouhé náklady o váze až 300 t – zde převoz kolony o délce 54 m

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

ČVUT hostilo seminář Požárně bezpečnostní řešení stavby a návrhové normyČVUT hostilo seminář Požárně bezpečnostní řešení stavby a návrhové normy (375x)
Na dvě stovky posluchačů z řad odborníků na požární ochranu si našly 2. února 2012 cestu do Atelieru D na Stavební fakul...
Výpočet dynamických sil v základech masivního padostroje při drop-in testech velkých tělesVýpočet dynamických sil v základech masivního padostroje při drop-in testech velkých těles (67x)
V technické praxi, viz např. obr. 1 a 2, jsou často požadovány zkoušky součástí nebo strojních celků dynamickým rázem (&...
AČSZ – Křemík v oceli – důležitý prvek při žárovém zinkováníAČSZ – Křemík v oceli – důležitý prvek při žárovém zinkování (60x)
Žárové zinkovny v minulosti řešily a i dnes velice často řeší problém pozinkování materiálu z reaktivních ocelí, tzn. oc...

NEJlépe hodnocené související články

„Největší systémový nedostatek vidím v neošetřeném problému tzv. geotechnického rizika, které je součástí počátku stavebního záměru,“„Největší systémový nedostatek vidím v neošetřeném problému tzv. geotechnického rizika, které je součástí počátku stavebního záměru,“ (5 b.)
uvedl v rozhovoru pro časopis KONSTRUKCE Ing. Jindřich Řičica, předseda Asociace dodavatelů speciálního zakládání staveb...
Co jste hasiči, co jste dělali, že jste si takovou krásnou hasičárnu zasloužili?Co jste hasiči, co jste dělali, že jste si takovou krásnou hasičárnu zasloužili? (5 b.)
Autoři v článku popisují architektonické, konstrukční a materiálové řešení nové hasičárny v Krásné Studánce. Ta neslouží...
V mnoha směrech rekordní Bauma 2019V mnoha směrech rekordní Bauma 2019 (5 b.)
Po třech letech a tour v Indii a Číně se veletrh Bauma vrátil na výstaviště v bavorské metropoli – do Mnichova. Největší...

NEJdiskutovanější související články

Dřevostavby a cenové ukazatele nosných obvodových zdíDřevostavby a cenové ukazatele nosných obvodových zdí (9x)
Koncept „dřevostavba“ není zatím přesně definován. Tímto pojmem budeme rozumět stavební dílo, pro jehož nosnou konstrukc...
Analýza efektivity vytváření a využití antikorozních systémů na bázi materiálů obsahujících zinekAnalýza efektivity vytváření a využití antikorozních systémů na bázi materiálů obsahujících zinek (5x)
Zinkové povlaky tvoří nejefektivnější antikorozní ochranu ocelových výrobků. V práci je představena analýza nákladů...
AERO-THERM – kosmická technologie mezi izolacemiAERO-THERM – kosmická technologie mezi izolacemi (3x)
AERO-THERM znamená revoluci v izolaci a zateplování budov a objektů. AERO-THERM je nanotechnologie, která je schopna dík...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice