KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8433
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Realizace    Výroba a montáž konstrukcí    „Abychom splnili požadavek investora, volili jsme panely s vyšší laboratorní hodnotou,“

„Abychom splnili požadavek investora, volili jsme panely s vyšší laboratorní hodnotou,“

Publikováno: 9.5.2016
Rubrika: Výroba a montáž konstrukcí

uvedl v rozhovoru pro časopis KONSTRUKCE projektant společnosti LLENTAB Ing. Michal Přibyl.

Jaká jsou specifika takto velké zakázky do země, která je vyhlášena svou precizností? Měl investor nějaké požadavky, přes které zkrátka „nejede vlak“?
Obecně jsme takto vnímali všechny požadavky. Nicméně například na začátku byl poměrně hodně diskutovaný požadavek na stavební hodnotu indexu vzduchové neprůzvučnosti s faktorem přizpůsobení spektru. Tedy ne pouze na Rw – laboratorní hodnotu konkrétního panelu, což je deklarováno v každém katalogu, ale hodnotu R´w + Ctr – což je hodnota celé fasády včetně všech detailů napojení, která se dá skutečně přesně zjistit až po celé montáži. Abychom požadavek splnili, volili jsme panely s vyšší laboratorní hodnotou, tedy s rezervou pro zohlednění detailů.

Společnost SIPRAL je známa svým sofistikovaným systémem výroby, dopravy a montáže Trace & Tracking. Využili jste jej, nebo vaše část dodávky probíhala podle vašich zvyklostí? 
Naše firma také používá systém řízení a mapování vnitřních procesů. Systém SIPRALu jsme přímo nevyužívali, ale přizpůsobovali jsme operativně náš.

Jakým způsobem byla realizována doprava dílů na stavbu?
Doprava nebyla jednoduchá a byla jednoznačně náročnější na koordinaci než při stavbě v Česku. Materiál jsme do Kodaně posílali z několika směrů a zdrojů. Primárně jsme využívali blízkost Švédska a většinu prvků jsme vozili z mateřského závodu přímo do Dánska, včetně hlavních předmontovaných dílců. Některé dílce byly vyráběny (upravovány) v Praze, a doprava tedy probíhala v určitých cyklech i z Prahy. Občas jsme využili časté závozy materiálu SIPRALu a poslali drobnou zásilku i jejich kamionem. Výrobce panelů směřoval také závozy přímo z výrobního závodu do Kodaně.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

Související články


Fotogalerie
Ing. Michal PřibylPohled na stavbu z města od sochy Malé mořské víly

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Stavební ocelové konstrukce vyšší třídy provedení (EXC3, EXC4) a technické podmínky jejich výroby v ČRStavební ocelové konstrukce vyšší třídy provedení (EXC3, EXC4) a technické podmínky jejich výroby v ČR (110x)
Současné období (tj. roky 2009 – 2014) je v oboru stavebních ocelových konstrukcí (dle NANDO 2/4) charakterizováno zásad...
PROTAH – certifikovaný systém konstrukčních táhelPROTAH – certifikovaný systém konstrukčních táhel (62x)
PROTAH je systém konstrukčních táhel a doplňků pro použití v konstrukcích pozemních a inženýrských staveb. Systém PROTAH...
Konstrukční prvky příhradových konstrukcí a jejich vlastnostiKonstrukční prvky příhradových konstrukcí a jejich vlastnosti (57x)
Jedním z hlavních konstrukčních prvků, které jsou využívané pro stavbu příhradových konstrukcí, jsou rovnoramenné úhelní...

NEJlépe hodnocené související články

Rozšíření centrálního tankoviště ropy v Nelahozevsi – VII. etapaRozšíření centrálního tankoviště ropy v Nelahozevsi – VII. etapa (5 b.)
Změna legislativy, resp. zákona č. 254/2001 Sb., o vodách, který požaduje provádění revize a zkoušky těsnosti nádrží na ...
Stav ocelových mostů po sto letech užíváníStav ocelových mostů po sto letech užívání (5 b.)
Jedním z hnacích motorů prudkého industriálního rozvoje v českých zemích na přelomu devatenáctého a dvacátého století by...
Obnova věže Staroměstské radniceObnova věže Staroměstské radnice (5 b.)
Zakázku na obnovu věže Staroměstské radnice získalo sdružení firem AVERS spol. s r. o. a Subterra a. s. na konci roku 20...

NEJdiskutovanější související články

Most přes Rouštanský potok na obchvatu RouštanMost přes Rouštanský potok na obchvatu Rouštan (1x)
Silnice I/34 (Havlíčkův Brod – Svitavy) je jednou z páteřních komunikací severní části Českomoravské vysočiny. Na své tr...
Trimaran – komerční a kongresové centrum v Praze na PankráciTrimaran – komerční a kongresové centrum v Praze na Pankráci (1x)
Předmětem článku je projekt, výroba, montáž a předpínání ocelové superkonstrukce nového objektu Trimaran v Praze na Pank...
Lávka přes řeku Svratku v Brně‑KomárověLávka přes řeku Svratku v Brně‑Komárově (1x)
Lávka pro pěší celkové délky 60,40 m je popsána s ohledem na architektonické a konstrukční řešení a postup stavby. Konst...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice