Skanska Reality již podruhé oceněna Superbrands Award
Rubrika: 2014
Stejně jako loni, i letos expertní komise Brand Council programu Czech Superbrands udělila ocenění Czech Superbrands Award 2014 společnosti Skanska Reality. Tato cena celosvětově vyzdvihuje nejlepší národní značky, které mohou sloužit jako příklad úspěšného rozvíjení a dynamického vylepšování brand image. Značky jsou nominovány na základě průzkumu prováděného renomovanou průzkumnou agenturou GFK. Kromě developera Skanska Reality a. s. byla letos, v novém segmentu B2B, oceněna i stavební skupina Skanska a. s.. Značky jsou pro udělení tohoto ocenění nominovány na základě obchodních výsledků, firmy tedy nemohou o nominaci žádat.
„Značka Skanska zaštiťuje různé typy obchodních činností a míří na různé klienty. Proto je důležité, aby byla flexibilní a zároveň zůstala srozumitelná, konzistentní a relevantní," řekl Mikael Matts, ředitel společnosti Skanska Reality. „Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a pozitivní zpětnou vazbu vnímáme především jako závazek do budoucna " doplnil závěrem.