KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8433
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    2014    Prodejnám doporučujeme inovovat vzhled každých pět let

Prodejnám doporučujeme inovovat vzhled každých pět let

Publikováno: 7.8.2014
Rubrika: 2014

Změna velikosti prodejny, nové umístění obchodu v rámci nákupního centra, rebranding mateřské společnosti či přestavba obchodního domu, to jsou nejčastější důvody modernizace prodejen v nákupních centrech. Jen vloni prošlo změnou designu v nákupních centrech Avion v České republice a na Slovensku přibližně 5 % prodejen. 

„Z našich zkušeností je životnost konceptu přibližně pět let, potom už je vidět na prodejnách opotřebení, jednotka se jednoduše okouká. Zároveň se neustále objevují nové trendy v designu, se kterými je třeba držet krok. Samozřejmě, že záleží také na velikosti, sortimentu a výkonnosti jednotky,“ řekl Ondřej Filip, ředitel Oddělení pronájmu prostorů společnosti Inter IKEA Centre Group ČR/SR.

K nejnovějším trendům v modernizaci prodejen podle něj patří zejména použití přírodních materiálů a moderních technologií. „Ty jsou v západní Evropě již standardem. Co se týče České republiky a Slovenska, používá digitální promo ve svých jednotkách například Desigual. Některé restaurace zase nabízejí například menu na tabletech,“ dodává Ondřej Filip. „Pro prodejny je dále důležité, aby na první pohled působily přístupně. Ideální je přizpůsobit podobu jejich interiérů tak, aby vytvářely co největší prostor pro vstup. Cílem je nejen psychologicky otevřít obchod zákazníkům, ale také jim umožnit co nejširší pohled na konkrétní nabídku. S tím souvisí i velký význam prosklených výloh – ty by měly být vyšší než prodejna: tím se její prostor opticky zvětší,“ řekla Zuzana Mizerová, ředitelka developmentu Inter IKEA Cenre Group pro Českou republiku a Slovensko.

Jako příležitost pro vlastní redesign využily mnohé prodejny rozšíření nákupního centra Avion v Ostravě, které proběhlo vloni za plného provozu. Do modernizace investovala společnost Inter IKEA Center Group 1 miliardu Kč. Vytvořila tak prostor pro 26 nových obchodních jednotek. S pronajímatelnou plochou 108 000 m2 se ostravský Avion stal největším nákupním centrem v Moravskoslezském kraji.

Nejčastější důvody modernizace prodejen v nákupních centrech jsou:

  • změna velikosti (zvětšení nebo zmenšení plochy),
  • změna místa prodejen v rámci nákupního centra,
  • rebranding mateřské společnosti,
  • nový koncept značky,
  • přestavba center/clustering.
Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Provádění a klasifikace ocelových konstrukcí výrobků dle EN 1090-2 (204x)
Požadavky na provádění ocelových konstrukcí musí zajistit úroveň mechanické únosnosti a stability použitelnosti a trvanl...
Téměř 3 900 pracovních míst mohou Jihomoravskému kraji přinést energeticky úsporné renovace budov (45x)
Vládní strany se v koaliční smlouvě zavázaly k masivní podpoře zateplování veřejných i soukromých budov. Pokud se nové v...
„Realizace ocelových konstrukcí podle EXC3 by se výrobci neměli obávat. Naopak, je to jejich šance,“„Realizace ocelových konstrukcí podle EXC3 by se výrobci neměli obávat. Naopak, je to jejich šance,“ (43x)
uvedl v rozhovoru pro časopis Konstrukce Ing. Alexander Kšiňan, člen predstavenstva a vrchný riaditeľ úseku prevádzky ak...

NEJlépe hodnocené související články

Huisman spustil nový talentový program pro zaměstnance (5 b.)
Společnost Huisman ze Sviadnova, vyrábějící jeřáby, vrtné soupravy nebo systémy pro pokládku potrubí na mořské dno, vytv...
ČKLOP – Realizace proskleného obvodového pláště pro muzeum současného a moderního umění Nadace Louis Vuitton v PařížiČKLOP – Realizace proskleného obvodového pláště pro muzeum současného a moderního umění Nadace Louis Vuitton v Paříži (5 b.)
V polovině letošního června proběhla kolaudace objektu Nadace Louis Vuitton umístěného v zeleni Bouloňského lesíku v Pař...
„PORR staví nejen v České republice, ale také v Kataru,“ říká Karl-Heinz Strauss, generální ředitel rakouské stavební společnosti PORR AG (5 b.)
O opravě Štěrboholské radiály, o podnikání v arabském světě i o vlivu situace na Ukrajině na stavební trh hovoří Karl-He...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice