Sedm statečných z ČVUT
Marketingová kampaň Českého vysokého učení technického v Praze, která je cílena na studenty středních škol, si vzala za příklad známý western Sedm statečných. Sedm postaviček tak symbolizuje sedm fakult ČVUT.
Projekt byl představen na tiskové konferenci, která se konala 17. září v pražském Klubu architektů. Úvodním slovem přivítal novináře prorektor ČVUT Miroslav Vlček. Podrobnější informace poskytli: autorka projektu Alexandra Hroncová, koordinátorka projektu Andrea Vondráková, Vladimír Strejček ze studia DRAWetc – autor postaviček, a koordinátor webu Marek Prchal.
Tato netradiční a odvážná akce, která se zrodila na půdě naší přední technické univerzity, má za cíl zvýšit zájem středoškoláků o studium na této škole. Proto i postavy symbolizující jednotlivé fakulty jsou blízké především věkové kategorii 14–19 let. Jsou zajímavě vizuálně ztvárněny a mluví jazykem středoškoláků. Webové stránky, kterými nás tito zástupci fakult provádějí, jsou pojaty zábavnou formou. Přesto však poskytují dostatek informací potřebných pro studium na vysoké škole technického směru.
Kampaň, která probíhá od září do prosince tohoto roku, vhodně doplňuje roadshow na vybraných středních školách v celé České republice.
Obr. 1 - Úvodní slova na tiskové konferenci pronesl prorektor ČVUT Miroslav Vlček - na snímku vlevo.
Obr. 2 - Akce vzbudila opravdu velký zájem - foto z roadshow na jedné střední škole.