Schindler Dashboard umožňuje správu výtahů a eskalátorů on‑line
Rubrika: Zajímavosti
Služba, kterou představila společnost Schindler, výrazně zjednodušuje správu výtahů a eskalátorů. Historii dat údržby, přehled provedených oprav i objednávky a faktury budete mít přehledně při ruce, a to on‑line. Schindler Dashboard, v překladu ovládací panel, je praktickým zdrojem informací a zároveň úložištěm dokumentů.
„Komfort uživatelů je pro nás spolu s bezpečností jedním z hlavních cílů. Proto jsme pro naše zákazníky připravili novou službu, která jim umožní přístup ke všem údajům a informacím o spravovaných výtazích či eskalátorech v reálném čase,“ říká Pavel Dochvát, obchodní manažer servisu ze společnosti Schindler CZ, a. s. Služba tak výrazně šetří personální i časové kapacity na straně zákazníka. Přispěje navíc ke snazšímu a efektivnějšímu plánování investic.
BUĎTE PRVNÍ, KDO VÍ
Schindler Dashboard je navržen tak, aby umožnil přehled o datech, událostech a stavu zařízení online. Poskytuje uživatelům přístup k údajům, číslům a plánům údržby, a to buď prostřednictvím internetového prohlížeče, nebo aplikace pro chytré telefony. „Můžete okamžitě zjistit, které výtahy právě procházejí údržbou, nebo zadat servisní požadavek. Pokud se objeví nějaký problém, můžete být první, kdo o něm bude informován. Stačí jen nastavit si tuto funkci,“ vysvětluje Pavel Dochvát. Se službou Schindler Dashboard máte také přehled o nákladech na údržbu z minulosti, díky tomu můžete snáze plánovat další investice do správy výtahů a eskalátorů.
KOMPLETNÍ INFORMACE KDYKOLIV PO RUCE
Kromě řešení aktuálních situací je Schindler Dashboard užitečný i jako zdroj přehledných výkazů, například seznamu provedených údržbových prací nebo nabídek oprav. Všechny výkazy mohou být k dispozici ve formátech Excel nebo PDF, v nichž si je můžete exportovat na své lokální úložiště. Výkazy a upozornění můžete dostávat i automaticky, a to za období, které si sami vyberete (den, týden, měsíc).
Novinka navazuje na službu Scorecard, kterou společnost Schindler nabízela zákazníkům několik let. Schindler Dashboard je však výrazně komplexnější např. ve spojení s Dispečinkem 24H a dalšími připravovanými službami. „Jde o výsledek kontinuálního vývoje, do něhož společnost Schindler dlouhodobě investuje. Výsledkem jsou inovace, které ve výtahářském odvětví často udávají nový směr,“ říká Pavel Dochvát.
Schindler Dashboard je k dispozici pro registrované uživatele výtahů a eskalátorů Schindler, kteří o něj zažádají. Služba je zpoplatněna, přičemž cena závisí na počtu výtahů nebo eskalátorů, pro jejichž správu ji chce zákazník využít.
Podrobnější informace najdete na www.schindler-cz.cz.
O SPOLEČNOSTI SCHINDLER
Společnost Schindler byla založena ve Švýcarsku v roce 1874. Dnes je koncern Schindler Group předním světovým dodavatelem výtahů, eskalátorů a souvisejících služeb. Řešení značky Schindler v oblasti mobility přepraví denně po celém světě více než jednu miliardu osob. Úspěch společnosti se opírá o práci více než 57 000 zaměstnanců ve více než stovce zemí.