Rodí se nový leader v oboru tryskacích technologií – efektivita a inovace mají jméno WISTA
Rubrika: Povrchová ochrana
Více než padesátka zájemců z řad klientů nebo potenciálních zájemců využila nabídku zlínské společnosti WISTA nahlédnout do nitra nové výrobní haly a zázemí moderní společnosti, která má ambice stát se leaderem v oboru povrchových úprav tryskáním. Pokud se podaří realizovat vše, co mají zlínští v plánu, nebude to mít konkurence vůbec jednoduché.
Od roku 1994 se společnost WISTA stala předním českým dodavatelem profesionální tryskací techniky a technologií pro povrchové úpravy. Počínaje letošním rokem chce jít ale ještě dál za jediným cílem. Zákazník si při vyslovení slova tryskání musí automaticky vybavit jejich produkty a servis.
„Měníme naší firemní strategii od výrobkové po plně marketingovou. Jejím cílem je naplnit očekávání zákazníků a podporovat dlouhodobé partnerství v oblasti povrchových úprav. Nedodáváme zákazníkovi pouze výrobek, ale jsme partnerem v dodávce kompletního řešení. Tento přístup pevně stojí na firemní filosofii a jejich třech pilířích. Špičkových zařízeních, profesionálním servisu a odborném vzdělávání uživatelů technologií,“ vysvětlil všem přítomným marketing manager společnosti WISTA Josef Piska.
Cílem společnosti je ukázat zákazníkům, že není umění zbytečně utrácet, ale je umění správně investovat do strojů a lidí a zajistit tak v průběhu jejich životního cyklu vysokou efektivitu a úsporu peněžního a lidského kapitálu.
„Efektivita a účinnost jsou našimi hlavními kritérii při výrobě tryskacích zařízení. V souladu s touto strategií měníme rovněž obraz naší společnosti. WISTA v letošním roce dostává nové logo a slogan společnosti prezentuje společnosti úsilí v oblasti inovací a efektivity. Inovativní a efektivní řešení v oblasti povrchových úprav není jen shluk líbivých slov, ale vyjadřuje náš závazek, být našim zákazníkům partnerem a také závazek celému odvětví, být iniciátorem změn a inovací. Měníme rovněž styl komunikace nejen se zákazníkem, ale s celým vnějším prostředím firmy. Vytvořili jsme novou webovou prezentaci s ucelenou nabídkou našich produktů a služeb. Již brzy představíme nový způsob zpracování našich nabídek a rozhodně nepůjde jen o přehlednější grafickou podobu. Chceme být rychlejší a operativnější v našich nabídkách, což je nespornou přidanou hodnotou pro snazší rozhodování zákazníka, jakou technologii si má vybrat. Bude mít na výběr ze širokého portfolia kanálů, jejichž prostřednictvím chce získávat informace a komunikovat s námi. Ať preferujete newsletter, sms nebo sociální sítě, či přátelské osobní setkání, vždy se budeme snažit, aby se k vám informace o aktuální nabídce, novém termínu školení či produktové novince dostaly včas a pomohly v rozhodování, co je pro vaši firmu nejlepší,“ přiblížil další cíle společnosti Josef Piska.
SEMINÁŘE, SERVIS, SKLAD
WISTA ale není pouze výrobcem tryskacích zařízení ze špičkových komponent. „Náš tým odborníků vám ochotně poradí při návrhu nové technologie, při plánování změn nebo úprav stávající technologie. V naší testovací dílně si zákazník může odzkoušet účinek různých abrazivních materiálů nebo domluvit vzorové tryskání na referenčních zařízeních.
Provozujeme rovněž nejnovější školicí centrum zaměřené na problematiku povrchových úprav v ČR. Jeho úkolem je zvyšování úrovně teoretických i praktických dovedností zodpovědných osob u našich zákazníků – operátorů-tryskačů, pracovníků údržby a managementu. Cílem celé koncepce WISTA školícího centra je, společně se špičkovými produkty WISTA, přinést našim zákazníkům rychlejší návratnost vložených investic do pořízených technologií. Reagujeme tak na relativně nízkou úroveň odborných znalostí v oboru tryskání. Proto jsme vybudovali ve Zlíně zcela unikátní profesionální tréninkové centrum pro oblast povrchových úprav, s primárním zaměřením na efektivní tlakovzdušné tryskání. Cílem je předávat školeným osobám nejnovější teoretické informace a praktické dovednosti z oboru. Školicí program lze také zaměřit na konkrétní výrobní program. Účastnící školení tak získají praktický návod, jak nastavit jejich výrobní operace pro maximalizaci výkonu a minimalizaci nákladů,“ dodává Ing. Petr Koval, který má ve WISTĚ právě školení a poradenství na starost.
Dalším silným prvkem je sklad s tisícovkami náhradních dílů, který je k dispozici prakticky non-stop i skrze nový eshop. Ve WISTĚ jsou připraveni operativně řešit jakýkoliv problém na tryskacím zařízení, aby nedocházelo ke zbytečným prodlevám v technologickém toku u zákazníka. Po dohodě jsme připraveni realizovat servisní zásah do 24 hodin od nahlášení poruchy ve všech odbytových teritoriích. Rovněž tato služba půjde ještě dále. „Ve spolupráci s vysokými školami vyvíjíme software, který monitoruje provoz tryskací technologie, průběžně sbírá provozní data a dokáže informovat zákazníka o aktuálním stavu i historii a dokonce vyhodnocovat efektivitu provozu. Samozřejmostí je i informační část, která upozorní jak uživatele, tak servisní středisko WISTA na blížící se termín revize nebo údržby. Servis se tak objeví u zákazníka automaticky a ten nemusí v případě svého opomenutí přijít o záruku na dodávané zařízení,“ odhaluje další novinku Piska.
Pokud ovšem tryskáte své výrobky pouze příležitostně, nebo nechcete investovat do nákupu tryskacího zařízení, můžete využít rovněž nabídku krátkodobého i dlouhodobého pronájmu. Pronájem, zejména dlouhodobý, je zajímavý pro společnosti, které tryskací zařízení nechtějí vlastnit a starat se o něj.
Je toho zkrátka velmi mnoho, co může společnost působící na trhu od roku 1994 nabídnout. Ostatně přesvědčte se sami například návštěvou webových stránek www.wista.cz. Pokud stále váháte a nejste rozhodnuti, vězte, že ve velmi krátkém horizontu přijede WISTA za vámi sama v rámci plánované roadshow. Ve Zlíně totiž moc dobře vědí, že vlastní zkušenost je k nezaplacení…
A New Leader in the Field of Blasting Technology is Being Born – Efficiency and Innovation is Called WISTA
More than fifty clients or potential candidates interested took the advantage of Zlín WISTA company offering them to look inside a new production hall and the background of a contemporary company that has an ambition to become a leader in the field of surface treatment of metals by blasting. If the Zlín company manages to do everything they plan to, it will not make it easy for their competitors at all.