KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8433
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    Zajímavosti    Jeřáb Demag V-typ do 50 t

Jeřáb Demag V-typ do 50 t

Publikováno: 6.5.2016
Rubrika: Zajímavosti

Po celosvětovém uvedení jednonosníkového mostového jeřábu Demag V-typ na trh bude sortiment dále rozšířen: firma Terex Material Handling nově představila pojízdný dvounosníkový jeřáb ZVKE, který v budoucnu pokryje rozsah nosnosti do 50 tun. Dvounosníkový jeřáb Demag V-typ je nabízen se standardním rozpětím do 35 m, delší nosníky lze dodat na vyžádání.

  • Dvounosníkový mostový jeřáb V-typ
  • Přizpůsobení geometrii budovy
  • Nosníky bez kroucení

„Po kladné odezvě trhu na náš jeřáb V-typ děláme další krok a nabízíme tento typ jeřábu jako konstrukci s dvojitým nosníkem“, vysvětluje Andreas Hambrock, ředitel obchodní oblasti univerzálních a modulárních jeřábů ve společnosti Terex Material Handling. „S naším novým jeřábem ZVKE upevňujeme naši pozici této inovativní konstrukce na trhu a nadále pokračujeme v naší strategii nabízet tento typ jeřábu s rozšířenou škálou nosnosti.“

NIŽŠÍ HMOTNOST
Podstatnou vlastností jeřábu V-typ je snížená hmotnost nosníku jeřábu v porovnání s jeřáby, jež mají krabicové nosníky. Průměrná hmotnostní úspora pro konstrukci s jedním nosníkem je 17 %. Díky konstrukci se dvěma jeřábovými nosníky je poměr snížené hmotnosti nosníků příslušně vyšší ve vztahu k jeřábu. Toto vede k možným zvýšením nosnosti pojízdného mostového jeřábu, jenž může být následně vybaven lanovým kladkostrojem, který má vyšší nosnost. To znamená, že dvounosníkový mostový jeřáb ZVKE může přepravovat vyšší jednotková zatížení – a dosahuje celkové hmotnosti včetně zavěšeného břemene, jež není vyšší než u jeřábu se skříňovým nosníkem. V důsledku toho není pojezdová dráha jeřábu a nástavba budovy vystavena žádnému vyššímu zatížení, přestože nosnost je vyšší. Zvýšení nosnosti o jednu úroveň jsou tudíž možná a stávající koncepce budov lze využít ještě lépe.

PŘESNÉ POLOHOVÁNÍ CITLIVÉHO ZBOŽÍ
Další výhodou v porovnání se skříňovým nosníkem je schopnost manipulovat s břemeny rychleji, protože jeřábový systém je podstatně tužší díky svým mechanicky propojeným nosníkům. Toto umožňuje ještě jemnější a přesnější přepravu a polohování břemen a citlivého zboží.

PŘESNÉ PŘIZPŮSOBENÍ GEOMETRII BUDOVY
Jeřáb V-typ s dvojitým nosníkem je nabízen ve čtyřech různých konstrukcích. Boční připojení příčníků k nosníku je vlastností, již všechny sdílejí. Různé typy se odlišují tvarem konců nosníku a jejich svislou polohou vůči připojení. Toto zajišťuje, že lze konstrukci jeřábu přizpůsobit nejlepším možným způsobem objemu stávajících budov.
Pro nové budovy lze zmenšit prostor mezi jeřábem a střechou budovy. Tento činitel šetří náklady na konstrukci budovy a její údržbu. Pokud světlá výška dostupná ve stávajících budovách umožňuje dostatečný rozsah, lze využít další činitel šetřící hmotnost. Výšku nosníku lze prodloužit, když je upřesněn rozměr světlé výšky jeřábu V‑typ – a toto umožňuje další úsporu hmotnosti. Tuto výhodu lze využít, když nástavba budovy umožňuje pouze malý rozsah pro břemena.

PŘESNÉ POJEZDOVÉ DRÁHY JEŘÁBOVÝCH KOČEK A JEŘÁBOVÉ NOSNÍKY BEZ KROUCENÍ
ZVKE nabízí ještě větší přesnost ohledně své pojezdové dráhy jeřábové kočky. Umístění kolejnice jeřábové kočky doprostřed nosníku jeřábu V-typ také způsobuje vyvážené rozložení sil a nosník jeřábu zůstává bez jakéhokoli kroucení. Díky své konstrukci typu V se svislými vzpěrami jsou síly závislé na břemenu vyvíjené kočkou lanového kladkostroje přenášeny svisle na nosníky. Tato výhoda způsobuje minimalizované opotřebení kolejnice kočky a systému vozíku kočky.

Tímto způsobem jeřáb V-typ s dvojitým nosníkem zajišťuje, že je přesně udržován rozchod kolejí pojezdové plochy jeřábových koček.

VÍCE SVĚTLA – ZLEPŠENÁ BEZPEČNOST
Díky konstrukci nosníků, jež je založena na bionických principech, umožňuje jeřáb V-typ, zvláště varianta s dvojitým nosníkem, průchod mnohem více světla v porovnání s plnými jeřábovými nosníky.

„Mnoho našich zákazníků oceňuje nejmodernější konstrukci našeho jeřábu V-typ – také proto, že umožňuje lepší výhled a průchod více světla. Toto vede ke světlejší a příjemnější atmosféře a nakonec i k bezpečnějšímu pracovnímu prostředí,“ dodává Hambrock.


O FIRMĚ TEREX
Společnost Terex Corporation je diversifikovaným globálním výrobcem široké škály zařízení, jenž se soustředí na dodávání spolehlivých zákaznických řešení pro mnoho aplikací včetně výstavby, infrastruktury, lomů, dolů, námořní dopravy, pozemní dopravy, rafinérií, energetiky, komunálních služeb a výroby. Společnost Terex operuje v pěti obchodních segmentech: Pracovní plošiny, Stavební stroje, Jeřáby, Manipulace s materiálem a přístavní řešení a Zpracování materiálu. Pro další informace navštivte naše stránky www.terex.com

O SPOLEČNOSTI TEREX MATERIAL HANDLING
Firma Terex MHPS je předním světovým dodavatelem jeřábové technologie s průmyslovými jeřáby a jeřábovými komponenty značky Demag. Jádrová kompetence obchodní skupiny Terex Material Handling leží ve vývoji, konstrukci a výrobě technicky sofistikovaných jeřábů, kladkostrojů a komponentů a v poskytování prodejní podpory a služeb pro tyto výrobky. Firma Terex Material Handling vyrábí na 19 místech na pěti kontinentech a dosahuje ke svým zákazníkům díky své přítomnosti ve více než 60 zemích.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

www.demagcranes.cz

Diskuse

Jeřáb Demag V-typ do 50 t

Jeřáb
Já také pracuji ve stavebnictví a bez jeřábu si práci nedokážu představit. Představa, že všechen sypký materiál nabíráme lopatami, není zrovna nic moc. Materiálu nabereme...
počet příspěvků: 1 | poslední příspěvek: 25.8.2021 21:17vstup do diskuse >>

Fotogalerie
Pojízdný dvounosníkový mostový jeřáb V-typ, Demag ZVKE.Pojízdný dvounosníkový mostový jeřáb V-typ, Demag ZVKE.

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

ČVUT hostilo seminář Požárně bezpečnostní řešení stavby a návrhové normyČVUT hostilo seminář Požárně bezpečnostní řešení stavby a návrhové normy (316x)
Na dvě stovky posluchačů z řad odborníků na požární ochranu si našly 2. února 2012 cestu do Atelieru D na Stavební fakul...
Havárie střechy kotelny elektrárny Opatovice nad Labem (69x)
Havárie v Opatovické elektrárně znamenala úplnou destrukci střechy kotelny. Katastrofa se stala na začátku listopadu 200...
K navrhování ocelových konstrukcí jeřábových drah podle eurokódů (68x)
Problematika navrhování ocelových konstrukcí jeřábových drah doznala zrušením původních českých technických norem a jeji...

NEJlépe hodnocené související články

„Největší systémový nedostatek vidím v neošetřeném problému tzv. geotechnického rizika, které je součástí počátku stavebního záměru,“„Největší systémový nedostatek vidím v neošetřeném problému tzv. geotechnického rizika, které je součástí počátku stavebního záměru,“ (5 b.)
uvedl v rozhovoru pro časopis KONSTRUKCE Ing. Jindřich Řičica, předseda Asociace dodavatelů speciálního zakládání staveb...
Co jste hasiči, co jste dělali, že jste si takovou krásnou hasičárnu zasloužili?Co jste hasiči, co jste dělali, že jste si takovou krásnou hasičárnu zasloužili? (5 b.)
Autoři v článku popisují architektonické, konstrukční a materiálové řešení nové hasičárny v Krásné Studánce. Ta neslouží...
V mnoha směrech rekordní Bauma 2019V mnoha směrech rekordní Bauma 2019 (5 b.)
Po třech letech a tour v Indii a Číně se veletrh Bauma vrátil na výstaviště v bavorské metropoli – do Mnichova. Největší...

NEJdiskutovanější související články

Dřevostavby a cenové ukazatele nosných obvodových zdíDřevostavby a cenové ukazatele nosných obvodových zdí (9x)
Koncept „dřevostavba“ není zatím přesně definován. Tímto pojmem budeme rozumět stavební dílo, pro jehož nosnou konstrukc...
Analýza efektivity vytváření a využití antikorozních systémů na bázi materiálů obsahujících zinekAnalýza efektivity vytváření a využití antikorozních systémů na bázi materiálů obsahujících zinek (5x)
Zinkové povlaky tvoří nejefektivnější antikorozní ochranu ocelových výrobků. V práci je představena analýza nákladů...
AERO-THERM – kosmická technologie mezi izolacemiAERO-THERM – kosmická technologie mezi izolacemi (3x)
AERO-THERM znamená revoluci v izolaci a zateplování budov a objektů. AERO-THERM je nanotechnologie, která je schopna dík...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice