KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8433
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    Volvo otevřelo nové prodejní a servisní centrum s kompletními službami v západních Čechách

Volvo otevřelo nové prodejní a servisní centrum s kompletními službami v západních Čechách

Publikováno: 16.3.2008, Aktualizováno: 12.1.2009 00:39
Rubrika: Aktuality

Volvo Truck Czech, Volvo Stavební stroje Czech a Volvo Financial Services oficiálně otevřely minulý týden nové prodejní a servisní centrum v Nýřanech na plzeňské dálnici D5, přímo na exitu 93. Jedná se již o čtvrtý region, kde mohou zákazníci využít všech služeb pod jednou střechou. Hlavním cílem je zvýšení servisní kapacity a úrovně poskytování kompletního servisu v západních Čechách.

Poskytovatel kompletních služeb
Nové prodejní a servisní centrum nabízí velkou řadu výhod pro zákazníky Volvo. Nejdůležitějším přínosem je okamžité poskytnutí kvalitních a kompletních služeb na jednom místě. Nabízí nákladní vozy, stavební stroje, financování, pojištění, servis, prodej náhradních dílů a školení ekonomické jízdy pro řidiče nákladních automobilů.
Nové centrum Volvo zabírá celkovou plochu více než 17.500 m2, z čehož 1.150 m2 připadá na budovu Volvo Truck Centra a 6.500 m2 na zpevněné plochy. „Do budoucna plánujeme rozšíření kapacity a služeb na základě potřeb našich zákazníků“, dodává Josef Olmr, projektový manažer rozvoje servisní sítě.

Nové prodejní a servisní středisko Volvo na exitu 93, dálnice D2, Plzeň-Nýřany
Nové prodejní a servisní středisko na exitu 93 dálnice D2

Volvo Truck Center
V servisní části pro nákladní vozy Volvo jsou k dispozici tři průjezdná stání dlouhá 28 m, z nichž je jedno vybaveno montážní jámou. Samozřejmostí jsou přístroje pro diagnostiku elektronických systémů, měření emisí, kontrolu včetně údržby klimatizací a dostatečně velký sklad originálních náhradních dílů. Také je zde vyhrazený prostor pro opravy motorů a převodovek. Řidiči čekající na opravu svého vozidla si mohou odpočinout v místnosti řidičů, vybavenou samostatným sociálním zařízením včetně sprchy. Toto zázemí bude nabízet potřebné služby i významné skupině tranzitních zákazníků.

Stavební stroje
Společnost Volvo Stavební stroje Czech vstupuje do letošního roku s odhodláním nabídnout svým klientům služby na ještě vyšší úrovni než v loňském roce, a to jak v oblasti vlastního prodeje, tak především v oblasti servisních služeb, které považuje za klíčové.

Slavnostní stříhání pásky_zleva Are Knoph, Sven Ake Brink, Jindřich Vrtěl, Berthold Kaute
Slavnostní stříhání pásky zleva:
Are Knoph (bývalý generální ředitel Volvo Truck)
Sven Ake Brink (nový generální ředitel Volvo Truck)
Jindřich Vrtěl (generální ředitel Volvo Stavební stroje)
Berthold Kaute (manažer nového prodejního a servisního centra)

Světová profesionální špička mechaniků
Prodejní a servisní centrum Volvo zaměstnává přibližně 25 lidí. Plzeňský tým mechaniků patří ke světové profesionální špičce. V roce 2007 zvítězil v semifinále světového šampionátu zaměstnanců autorizovaných servisů Volvo Trucks. Jedná se o soutěž určenou pro mechaniky, pracovníky oddělení náhradních dílů a střední management a je zaměřená na prohlubování znalostí, rozvíjení schopností a dovedností servisních pracovníků.

Propojení divizí Volvo Group
Ačkoliv v komerční oblasti působí na globálním trhu Volvo Trucks, Volvo Construction Equipment a Volvo Financial Services jako samostatné subjekty, v posledních letech dochází postupně ke komunikačnímu propojení a regionální spolupráci těchto firem. Od přelomu pololetí roku 2007 již zákazníci obdrží ve čtyřech regionech kompletní služby, nákladní automobily a stavební stroje na jednom místě.

VYSTAVENÉ EXPONÁTY

Vystavené exponáty demonstrovaly propojení divizí VolvoTruck a Volvo Stavebních strojů
Vystavené exponáty demonstrovaly propojení divizí VolvoTruck a Volvo Stavebních strojů

Volvo FH16 je jednička ve své třídě. Hodí se pro přepravu těžkých nákladů na velké vzdálenosti. Výkonný 16litrový motor o výkonu 540, 580 nebo 660 koní přenáší maximální točivý moment v nejkratším možném čase. Je nenahraditelný v situacích, kdy potřebujete udržet vysokou průměrnou rychlost v kopcovitém terénu. Široká nabídka podvozků v konfiguraci 4×2, 6×2, 6×4, 8×2 a 8×4 se přizpůsobí vašemu konkrétnímu požadavku. Výkonné pohony vozu Volvo FH16 nabízí nízké provozní náklady a vysoký jízdní komfort. Perfektně ergonomicky řešená a bezpečná kabina pro řidiče zajišťuje ty nejlepší podmínky pro práci. Typ FH16 lze dodat s manuální převodovkou, nebo velmi oblíbenou převodovkou s automatizovaným řazením I-Shift.
Vystavený exponát Volvo FH16 patří Pavlu Dejmkovi, jež se specializuje na odtahy a přepravu pracovních plošin. Vlastní celkem 10 nákladních vozů Volvo.

Volvo FH bylo již dříve známé jako bezpečný, komfortní a spolehlivý nákladní vůz na dlouhé trasy. Řidiči hodnotí ergonomii pracovního prostoru jako nejlepší ve své třídě. Volvo FH splňuje nejnáročnější požadavky zákazníků na speciální přepravy nadrozměrných nákladů, transport stavebních strojů mezi staveništi a převoz sypkých materiálů velkokapacitními sklápěcími návěsy a sily. Řadový šestiválcový vznětový motor o objemu 12,8 l je k dispozici o výkonu 360, 400, 440, 480 a 520 koní. Převodovka I-Shift zvládne celkovou hmotnost soupravy nad 60 tun. Pro opravdu náročné podmínky pak zákazník může zvolit plně automatickou převodovku Powertronic a měničem. Volvo FH se dodává s pohonem 4×2, 6×2, 6×4, 8×2 a 8×4.

Volvo FM je určeno pro nejnáročnější nasazení v těžkém terénu. Jeho doménou je rozsáhlá řada konfigurací určených pro stavebnictví a těžbu dřeva. V praxi se využívá jako sklápěč, domíchávač betonu, tahač pro sklápěcí návěs a odvozní soupravu dřeva. Dodáváme ho s pohonem 4×2, 4×4, 6×2, 6×4, 6×6, 8×2, 8×4 a 8×6. Výhodou konfigurace 8×6 je poháněná, řiditelná a vypínatelná přední náprava. Maximální přípustná technická hmotnost vozidla dosahuje 42 tun. Devítilitrový motor je k dispozici ve výkonových verzích 300, 340 a 380 koní, třináctilitrový motor pokrývá vyšší výkony 360, 400, 440 a 480 koní. Systém odpružení zadní nápravy lze zvolit jako vzduchové, tzv. B-ride na zatížení 21tun a T-ride ve dvou verzích 26 a 32 tun.
Vystavený exponát patří akciové společnosti DTS Vrbenský. 32 nákladních vozů Volvo je využíváno do náročného terénu především k přepravě sypkých hmot, zeminy, jílů a spraší.

Volvo FL je ideální pro rozvážky v hustém provozu města. Nabízí výjimečný výhled do všech stran a usnadňuje tím pohyb i ve stísněném prostoru. S celkovou hmotností 12 až 16 tun se hodí pro lehké stavebnictví. Jeho typickým využitím je přeprava stavebního materiálu a vybavení na staveniště a jeho odvoz, využití v městských službách, při údržbě parků a jako vysokozdvižná plošina. Šestiválcový motor máme k dispozici o výkonu 240 nebo 280 koní. Pro stavebnictví se dodává s pohonem 4×2 s redukcí v náboji kola nebo bez ní a volbou 7 rozvorů od 3.070 do 4.700 mm. Volvo FL doporučujeme pro celou řadu aplikací.
Vystavený exponát patří také majiteli Pavlu Dejmkovi.

Kolové nakladače Volvo série F, které jsou novým produktem mezi stavebními stroji, se vyznačují vysokou produktivitou a komfortním ovládáním, spolehlivostí a nízkými provozními náklady, bezpečností a snadnou údržbou.

Pásová rypadla Volvo patřící ke světové špičce především díky spolehlivosti, nízkým provozním nákladům a dlouhé životnosti.

Kolová rypadla Volvo se vyznačující vysokou mobilitou, všestranností, výkonností a spolehlivostí. Využití nalézají v mnoha odvětví průmyslu, například jako rýpadla, hydraulická kladiva, demoliční nůžky, drapáky, apod.

Kompaktní stroje Volvo, mezi něž zahrnujeme nakladače a minirypadla jsou malé, všestranné a produktivní stroje. Mají minimální požadavky na údržbu a nízké provozní náklady, ale vysoký pracovní výkon.

Rypadlo-nakladače Volvo jsou univerzální stroje, které dokáží hloubit nebo zahrnovat výkopy, upravovat terén, mohou rozbíjet těžko rozpojitelné materiály pomocí hydraulického kladiva, nakládat, převážet, manipulovat s materiálem.

Volvo 9700 vyhrálo mezinárodní soutěž o nejlepší dálkový autobus roku 2008. Vůz 9700 Prestige je 13metrové, trojnápravové luxusní silniční vozidlo ze série 9700, s motorem umístěným vzadu. Ostatní členové této rodiny vozů mají délku mezi 10,4 m a 15,0 m, dvě či tři nápravy a výšku 3,4 m, 3,6 m nebo 3,8 m. Sílu tomuto vozidlu dodává šestiválcový motor DH12E s výkonem 460 k (336 kW) při 1.465 – 1.800 min-1 a impresivním točivým momentem 2.200 Nm při 1.100 – 1.465 min-1. Díky systému SCR (selektivní katalytická redukce) splňuje emisní normu Euro 4. Vůz je vybaven vlastní automatizovanou 12stupňovou manuální převodovkou Volvo AT2412C I-Shift druhé generace.
Největší předností Volva 9700 je, jaký zážitek nabízí cestujícím. Svažující se podlaha, sedadla rozmístěná jako v divadle, ničím nenarušovaný výhled čelním sklem a absence nepotřebných prvků znamenají nerušený zážitek ze scenérie ubíhající krajiny. Samotná sedadla, s tříbodovými bezpečnostními pásy, nabízejí výjimečný komfort a jako celý interiér jsou esteticky sladěny co se týče barev i materiálu. Mezi jízdními vlastnostmi vyniká především plynulost jízdy. Vůz dělá dojem i na řidiče. Komfort, dostatek místa, prostor na zavazadla a dobře vyřešená zpětná zrcátka jsou jen začátek.
V minulosti bylo Volvo kritizováno za nevýraznou image. U modelu 9700 se podařilo dosáhnout vzhledu, který je atraktivní, aniž by se uchyloval k extravaganci, která rychle zastarává.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Spustili jsme novou podobu webových stránek! (51x)
Vážené čtenářky a čtenáři časopisu KONSTRUKCE, po více než 10 letech se od září 2019 změnila tvář on-line verze našeho ...
Forum Liberec slavnostně otevřenoForum Liberec slavnostně otevřeno (31x)
Nová dominanta centra Liberce, 1. etapa nového obchodního a zábavního centra Forum, byla slavnostně otevřena 26. února 2...
O Stavební veletrhy Brno je i letos zájemO Stavební veletrhy Brno je i letos zájem (29x)
Tisková konference věnující se letošním Stavebním veletrhům Brno se konala koncem února v hotelu Hilton v Praze. Přestož...

NEJlépe hodnocené související články

Výstavba nové plechovkárny v pivovaru Radegast začala poklepáním na základní kámen. Ten byl symbolicky ve tvaru plechovky.Výstavba nové plechovkárny v pivovaru Radegast začala poklepáním na základní kámen. Ten byl symbolicky ve tvaru plechovky. (5 b.)
V pivovaru v Nošovicích byl dnes za účasti generálního ředitele Plzeňského Prazdroje Granta Liversage, manažera pivovaru...
P3 ve svém hornopočernickém parku staví výrobní halu japonské společnosti AdvanexP3 ve svém hornopočernickém parku staví výrobní halu japonské společnosti Advanex (5 b.)
Japonský výrobce strojírenských součástek Advanex rozšíří svou výrobu do České republiky. Zázemí mu poskytne jeden z nej...
CEEC Research a KPMG Česká republika: Kvalitativní studie českého stavebnictví 2008 (5 b.)
Kvalitativní studie českého stavebnictví 2008 se zaměřila na čtyři oblasti ve stavebnictví – očekáváný vývoj, využ...

NEJdiskutovanější související články

Konference Požární bezpečnost stavebních objektů 2019Konference Požární bezpečnost stavebních objektů 2019 (2x)
Dne 24. dubna 2019 se pod záštitou děkana Fakulty bezpečnostního inženýrství VŠB-TU Ostrava doc. Ing. Jiřího Pokorného, ...
Stavebnictví hlásí nedostatek stavebních elektrikářů, dělníků, truhlářů a mistrů, naopak opadává zájem o stavební inženýry a stavbyvedoucí (1x)
Podle výsledků průzkumu provedeného na přelomu ledna a února 2009 pracovním portálem Správnýkrok.cz mezi malými a středn...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice