Nové Centrum Černý Most bylo oceněno jako nejlepší projekt roku 2013 mezi českými nákupními centry
Rubrika: 2013
Nové Centrum Černý Most získalo v soutěži „Nejlepší z realit - Best of Realty“ exkluzivní ocenění jako nejlepší český projekt roku 2013 v kategorii Obchodní centra. Centrum zvítězilo v soutěži, považované za nejprestižnější ve svém oboru, díky zásadní a architektonicky zdařilé renovaci původního centra, které se nyní po významném rozšíření a obohacení skladby nájemců zařadilo mezi nejmodernější nákupní komplexy v České republice. Toto ocenění potvrzuje, že Centrum Černý Most odstartovalo novou éru nákupních center u nás.
Odborná osmičlenná porota vybírala z celkem 42 projektů v šesti kategoriích. Nové Centrum Černý Most bylo oceněno jako nejlepší projekt českého realitního trhu za rok 2013 v kategorii Obchodních center. Ostatní projekty předčilo zejména díky svému významnému rozšíření a obohacení skladby nájemců. Prostory centra, které doplňuje úžasných 3 200 parkovacích míst, jsou navíc stoprocentně bezbariérové, takže ho může navštívit opravdu každý. Bohaté portfolio značek přináší zákazníkům atraktivní nabídku prodejen, jež uspokojí i ty náročnější. Patnáct značek, mezi nimi například Minelli, Fjällräven nebo SMYK, zde dokonce oslavilo svou pražskou či celorepublikovou premiéru. Dalších více než dvacet obchodů se poprvé ukázalo ve zbrusu novém kabátě. Návštěvníci centra mohou nakupovat v prodejnách Decathlon nebo Marks & Spencer, které patří k vůbec nejrozsáhlejším u nás. Marks & Spencer zde navíc představil supermarket s oddělením čerstvých potravin. Zákazníkům jsou k dispozici kromě více než 170 prodejen také relaxační zóny nebo herní plochy pro děti. Jedinečný zážitek z nakupování podpoří výjimečný design interiéru i exteriéru obchodního centra, jemuž dominuje osvětlená skleněná fasáda prezentující nové svěží logo v barvě citrusů.
„Těší nás, že nové Centrum Černý Most obdrželo tuto exkluzivní cenu, která dokládá, že se stalo výjimečným místem, kam se budete rádi vracet. Zákazníky čeká jedinečná atmosféra, inovativní design s důrazem na komfort, dynamický parkovací systém s 3 200 místy, unikátní značky či nadstandardní služby jako stylistka, shopping asistenti nebo chůva. Centrum Černý Most přináší vynikající zážitek z nakupování a skvěle strávený čas pro celou rodinu,“ shrnul Arnaud Burlin, výkonný ředitel Unibail-Rodamco pro střední Evropu.
Centrum Černý Most spustilo i nový věrnostní program patřící k nejmodernějším v oblasti nákupních center. Zákazníkům nabízí atraktivní slevy a také nadstandardní služby. Držitelé věrnostní karty mohou využívat výše zmíněné benefity, a vychutnat si tak nejen blížící se vánoční, ale i celoroční pohodové nakupování. Další výhody členství zahrnují například šatnu či zvýhodněný vstup do dětského koutku nebo VIP servis v průběhu akcí centra.
Více informací naleznete na www.centrumcernymost.cz nebo na www.facebook.com/centrumcernymost.