KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8433
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    Zajímavosti    NOSRETI Specialtransport buduje novou základnu v Jirnech

NOSRETI Specialtransport buduje novou základnu v Jirnech

Publikováno: 3.10.2017
Rubrika: Zajímavosti

„Specialista nejtěžší váhové kategorie“ společnost NOSRETI nezahálí ani v létě a připravuje pro své obchodní partnery na babí léto a podzim celou řadu novinek a vylepšení svých služeb. V době, kdy mnozí ještě myslí na koupání, na moře, na dovolenou a s tím spojenou relaxaci, se již plně soustředíme na zvýšené požadavky našich zákazníků v závěru roku. Velkým pomocníkem nám pak při řešení těchto stěžejních úkolů je otevření nového logistického areálu společnosti NOSRETI v Jirnech u Prahy.

Završili jsme tím dlouholetou snahu nalézt vhodnou lokalitu pro vlastní zázemí v okolí Prahy. Společnost NOSRETI se tak stala blízkou součástí Prologis Parku v Jirnech a našimi sousedy jsou společnosti jako DHL Supply Chain, Globus, Mall.cz, Euronics, Neovia nebo Toyota Tsucho. Logistické centrum se nachází na samotné hranici Prahy v těsné blízkosti sjezdu z dálnice D11 ve směru od Hradce Králové (v křižovatce silnic II/611 a II/101). Toto umístění nabízí ideální polohu z pohledu logistiky zajištění a realizace přeprav nadměrných nákladů s bezproblémovou dostupností přístavů Mělník a Lovosice a dálničních tahů D1, D5, D8 a D11. K zákazníkům v regionu Čechy tak máme nyní z Ostravy daleko blíže, šetříme jejich finanční náklady na přistavení vozidel a jsme schopni mnohem rychleji reagovat na jejich přepravní požadavky. Samozřejmostí je přítomnost špičkového, zkušeného technika se znalostí problematiky těžké a nadrozměrné dopravy, který je schopen v místě logistického areálu, nebo kdekoli u zákazníků řešit konkrétní dotazy, problémy a detaily realizace přeprav. Také sestavování naší modulární techniky Goldhofer a Faymonville dle přepravních požadavků vycházejících ze zadání zákazníků je nyní mnohem operativnější. Naši zákazníci zde mohou dočasně své výrobky i uskladnit.

DVOUMETROVÉ VKLÁDACÍ HLUBINNÉ LOŽE FAYMONVILLE

Mezi další důležité novinky patří dvoumetrové vkládací hlubinné lože firmy Faymonville, které pomáhá řešit současný palčivý problém našich zákazníků v podobě špatné splavnosti řek. Naše speciální nízkoložná hlubina VARIOMAX 3 + 5 náprav z produkce společnosti Faymonville, kterou jsme svým zákazníkům představili během loňského roku na demonstračním veletrhu EXPO Mokrá, se na počátku léta dočkala dovybavení v podobě speciálního dvoumetrového prodlužovacího pole. Zákazníkům tak při ložné výšce pouhých 300 mm, a nosnosti až 90 t, můžeme nabídnout hlubinné lože v délkách od 6,8 m až po extrém 13,3 m. Výhodou tohoto návěsu je i možnost hlubinu zcela vyřadit a provozovat s vloženým stolem jako 8nápravový rovinný návěs.

NOVÁ 3OSÁ HLUBINA FAYMONVILLE

Problém s nesplavností našich řek, kdy je nutné náklady přepravovat výhradně silničně, řeší rovněž naše další novinka, kterou je 3osá hlubina Faymonville. Vlastní flotilu lehkých 2 a 3osých hlubin, určených díky ložné výšce 300 mm k přepravě lehčích, ale vysokých výrobků, jsme od letošního léta rozšířili o novou 3osou hlubinu Faymonville. Posilujeme tak flotily s unikátními technickými parametry, umožňujícími reagovat na měnící se klimatické podmínky. Zákazníkům jsme tak schopni nabídnout v jednom okamžiku čtyři vlastní hlubiny této kategorie, jejichž nespornou výhodou jsou nízké provozní náklady, výborná variabilita, možnost odpojení labutího krku a najetí techniky a doplňkové prodloužení hlubinné části pomocí 3m prodlužovacích nosníků. V extrému jsme schopni naložit do hlubiny náklad i o délce 16,6 m. Samozřejmostí naší nabídky jsou i hlubiny vyšších hmotnostních kategorií 60, 90 ale i 200 t při zachování ložné výšky 300 mm. Tato technika nám dává možnost nabídnout realizaci přeprav výrobků i v době nepříznivého stavu říční cesty na Labi, kdy je nutné při přepravách po silnici eliminovat celkovou výšku.

Naši zákazníci nás mimo již zavedených kontaktů (centrála Ostrava, pobočka Praha, Brno, Bratislava) najdou nově i v Jirnech nebo na aktuálně spuštěném profilu na Facebooku. Pokud i Vy potřebujete řešit nějaký přepravní problém, potřebujete poradit nebo nacenit konkrétní přepravu, nebo se jen chcete s našimi službami seznámit, neváhejte nás oslovit prostřednictvím údajů uvedených na našich webových stránkách www.nosreti-doprava.cz nebo na Facebooku.

Na setkání při řešení Vašich přepravních potřeb se za kolektiv NOSRETI a. s. těší.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Fotogalerie
Hlubinný návěs VARIOMAX s ložnou délkou v hlubině až 13,3 mNová posila flotily lehkých hlubinK dispozici máme celou skupinu 2, 3, 4, 5, 6 ale i 8 osých hlubin

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

ČVUT hostilo seminář Požárně bezpečnostní řešení stavby a návrhové normyČVUT hostilo seminář Požárně bezpečnostní řešení stavby a návrhové normy (317x)
Na dvě stovky posluchačů z řad odborníků na požární ochranu si našly 2. února 2012 cestu do Atelieru D na Stavební fakul...
Výpočet dynamických sil v základech masivního padostroje při drop-in testech velkých tělesVýpočet dynamických sil v základech masivního padostroje při drop-in testech velkých těles (91x)
V technické praxi, viz např. obr. 1 a 2, jsou často požadovány zkoušky součástí nebo strojních celků dynamickým rázem (&...
AČSZ – Křemík v oceli – důležitý prvek při žárovém zinkováníAČSZ – Křemík v oceli – důležitý prvek při žárovém zinkování (58x)
Žárové zinkovny v minulosti řešily a i dnes velice často řeší problém pozinkování materiálu z reaktivních ocelí, tzn. oc...

NEJlépe hodnocené související články

„Největší systémový nedostatek vidím v neošetřeném problému tzv. geotechnického rizika, které je součástí počátku stavebního záměru,“„Největší systémový nedostatek vidím v neošetřeném problému tzv. geotechnického rizika, které je součástí počátku stavebního záměru,“ (5 b.)
uvedl v rozhovoru pro časopis KONSTRUKCE Ing. Jindřich Řičica, předseda Asociace dodavatelů speciálního zakládání staveb...
Co jste hasiči, co jste dělali, že jste si takovou krásnou hasičárnu zasloužili?Co jste hasiči, co jste dělali, že jste si takovou krásnou hasičárnu zasloužili? (5 b.)
Autoři v článku popisují architektonické, konstrukční a materiálové řešení nové hasičárny v Krásné Studánce. Ta neslouží...
V mnoha směrech rekordní Bauma 2019V mnoha směrech rekordní Bauma 2019 (5 b.)
Po třech letech a tour v Indii a Číně se veletrh Bauma vrátil na výstaviště v bavorské metropoli – do Mnichova. Největší...

NEJdiskutovanější související články

Dřevostavby a cenové ukazatele nosných obvodových zdíDřevostavby a cenové ukazatele nosných obvodových zdí (9x)
Koncept „dřevostavba“ není zatím přesně definován. Tímto pojmem budeme rozumět stavební dílo, pro jehož nosnou konstrukc...
Analýza efektivity vytváření a využití antikorozních systémů na bázi materiálů obsahujících zinekAnalýza efektivity vytváření a využití antikorozních systémů na bázi materiálů obsahujících zinek (5x)
Zinkové povlaky tvoří nejefektivnější antikorozní ochranu ocelových výrobků. V práci je představena analýza nákladů...
AERO-THERM – kosmická technologie mezi izolacemiAERO-THERM – kosmická technologie mezi izolacemi (3x)
AERO-THERM znamená revoluci v izolaci a zateplování budov a objektů. AERO-THERM je nanotechnologie, která je schopna dík...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice