Ing. Šťasta Petr
Články tohoto autora:
PROTAH – certifikovaný systém konstrukčních táhel

PROTAH je systém konstrukčních táhel a doplňků pro použití v konstrukcích pozemních a inženýrských staveb. Systém PROTAH umožňuje využití táhel průměru 12 až 100 mm ve dvou řadách provedení S355 a S460. Táhla PROTAH jsou testována na statické i dynamické účinky zatížení podle ČSN EN 1993-1-11. Jedná se o jediný ryze český výrobek v této oblasti na našem trhu, který je schopen svými vlastnostmi konkurovat zahraničním dodavatelům....
Celý článek zdeVýroba a montáž mostu SO 207 – most přes údolí potoka Kremlice v km 6.103; Silnice I/11 Mokré Lazce – hranice okresů Opava, Ostrava

Objekt SO 207 převádí v obou směrech silnici I/11 přes údolí potoka Kremlice na nově budovaném propojení mezi Ostravou a Opavou. Nosnou konstrukci mostu tvoří spřažený komorový ocelobetonový nosník s široce vyloženými konzolami. Tvar komory a poloha krajních podélníků jsou zabezpečeny ocelovými táhly. Půdorysně je část mostu (směrem od Opavy) ve směrovém oblouku o poloměru 900 m, od pilíře P3 v přechodnici a od pilíře P6 v přímé. Niveletu tvoří ú...
Celý článek zdeRekonstrukce železniční stanice Přerov – most přes řeku Bečvu

Most převádí pětikolejnou železniční trať přes řeku Bečvu, místní komunikaci a veřejné chodníky. Objekt se nachází ve stanici žst. Přerov a je součástí stavby: „Rekonstrukce žst. Přerov, 1. stavba.“ V železniční stanici dochází k celkové změně kolejového řešení, kdy je nutné umístit na most kolejové spojky. Současně dochází ke zdvihu nivelety o 90 – 190 mm. Těmto požadavkům nevyhověly stávající prvkové nosné konstrukce a z těchto důvodů byly nahr...
Celý článek zde- <<
- <
- 1
- >
- >>