KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8433
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    2003    Železnice již nerozděluje Mladou Boleslav

Železnice již nerozděluje Mladou Boleslav

Publikováno: 17.11.2003, Aktualizováno: 16.2.2010 00:20
Rubrika: 2003

Největší investiční akce novodobých dějin města Mladá Boleslav, zapuštění železniční trati u Slovanky (tedy na trati mezi hlavním nádražím a nádražím Mladá Boleslav - město, skončila prakticky koncem října. Za účasti zástupců Mladá Boleslav a zástupců sdružení stavebních firem Skanska ŽS a.s., Bostas, s.r.o. a HOCHTIEF VSB a.s. začal 26. října slavnostně pravidelný provoz na této nové trati.

Podle informací tiskové mluvčí firmy HOCHTIEF VSB Ing. Mileny Kozárove, činí délka zahloubení tratě 1,6 kilometru, největší hloubka je 8,5 metru. Součástí stavby je i sedm mostů nebo lávek, které slouží i k propojení inženýrských sítí ze severní do jižní části města. Součástí akce byla i výstavba nového nástupiště nádraží ČD Mladá Boleslav - město s výtahem pro tělesně postižené občany. Investiční náklady na stavby činily 483 milionů korun.

Stavba začala v polovině července loňského roku a úplné dokončení stavby se předpokládá k 15. prosinci 2003. Stavbu podle projektu SUDOP PRAHA, a.s., (pracoviště Ústí nad Labem) realizovaly výše uvedené firmy v rámci Sdružení Mladá Boleslav - Slovanka. Stavba probíhala za plného železničního provozu, výluka byla nutná pouze od 18. září do 26. října letošního roku.


Bookmark
Ohodnoďte článek:

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Železnice již nerozděluje Mladou Boleslav (17x)
Největší investiční akce novodobých dějin města Mladá Boleslav, zapuštění železniční trati u Slovanky (tedy na trati mez...
Německý fotbal získá supermoderní stánek (16x)
Celkem 2 500 tun oceli a 14 tisíc metrů krychlových betonu bude využito při výstavbě nového supermoderního fotbalového s...
Velký rozsah prací na letišti Ruzyně (14x)
Výstavba hlavního objektu Terminálu Sever 1 ruzyňského letiště s největší pravděpodobností začne 21.listopadu 2003. Real...

NEJlépe hodnocené související články

Velký rozsah prací na letišti Ruzyně (0.5 b.)
Výstavba hlavního objektu Terminálu Sever 1 ruzyňského letiště s největší pravděpodobností začne 21.listopadu 2003. Real...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice