KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8433
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    2006    Rekonstrukce Hangáru B je v dvouměsíčním předstihu

Rekonstrukce Hangáru B je v dvouměsíčním předstihu

Publikováno: 15.1.2006, Aktualizováno: 25.12.2008 12:24
Rubrika: 2006

Na letišti Praha Ruzyně - Terminál Jih v těchto dnech probíhá rekonstrukce Hangáru B. Investorem je ČSA, přičemž Hochtief VSB provádí tuto zakázku prostřednictvím své stavební divize 8.

Jde o částečnou rekonstrukci objektu, který byl postaven v 30. letech 20. století pro potřeby civilního letiště Praha v Ruzyni. V části objektu je již fungující výcvikové středisko VPL a v části, která je určena k rekonstrukci, se prováděly opravy letadel. Rekonstrukcí bude rozšířena kapacita výcvikového střediska o 5 simulátorů a učebních prostor pro cca 250 studentů.
Práce spočívají v demolici stávajících podlah hangáru, 2. podlaží administrativního vestavku, demolici střechy a vnitřního vybavení lakovny. Objekt bývalé lakovny je nově zastřešen panely Partek a bylo sem vestavěno jedno podlaží. V hangárové hale je administrativní přístavek nastavěn o dvě podlaží, kde budou učebny a sociální zázemí. Nová třípodlažní vestavba v hangárové hale bude sloužit jako učebny, strojovny, sklady a počítačové sály. Veškeré vestavby mají ocelovou nosnou konstrukci (110 t), zakrytou trapézovým plechem a betonovými deskami. Další konstrukce jsou zděné a sádrokartonové, včetně podhledů. Základy pod trenažéry zaujímají 310 m2 podlahové plochy a bylo na ně spotřebováno 350 m3 betonu.
Z exteriérových prací byla provedena výměna oken, zateplení fasády a nová střecha lakovny, na které jsou umístěny jednotky chlazení a vzduchotechniky. Práce na výkopech, základech a montáži ocelové konstrukce byly komplikovány stísněným prostorem haly a omezenou manipulací techniky v návaznosti na souběh dalších prací.
Práce v tomto projektu započaly v červenci 2005 s termínem dokončení duben 2006. Přes změny projektu, vyžádané objednatelem v průběhu projektování i realizace, se podaří vhodným postupem prací a také díky příznivému počasí loňského podzimu zkrátit průběh výstavby o dva měsíce, dokončení díla a předání investorovi je plánováno na konec února 2006.

Zdroj: Tisková zpráva Hochtief VSB

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Oficiální otevření nových hal Letiště Ostrava-Mošnov (31x)
Oficiálního otevření se dnes dočkala dostavba Letiště Ostrava-Mošnov. Nový komplex tvoří odbavovací a odletová hala. Dru...
Těsnicí stěny pro těžbu diamantů v arktické Kanadě (31x)
V projektu Diavik Diamond bylo pro povrchové vytěžení dvou kimberlitových trubek potřeba v extrémních klimatických podmí...
Phoenix-Zeppelin je 15 let jedničkou na trhu stavebních strojů (25x)
Společnost Phoenix-Zeppelin, výhradní zastoupení Caterpillar v České a Slovenské republice, si připomíná 15 let činnosti...

NEJlépe hodnocené související články

Potenciál stavebnictví v zemích střední a východní Evropy (5 b.)
Jaký je potenciál stavebnictví v zemích střední a východní Evropy? Jaký je potenciál stavebnictví konkrétně na Ukrajině?...
Těsnicí stěny pro těžbu diamantů v arktické Kanadě (3 b.)
V projektu Diavik Diamond bylo pro povrchové vytěžení dvou kimberlitových trubek potřeba v extrémních klimatických podmí...
Fotoreportáž zřícení haly v Humpolci (2.5 b.)
Počátkem února se v Humpolci na Vysočině pod tíhou sněhu zřítila střecha zimního stadionu. Stalo se tak krátce po trénin...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice